Motiváció

b0027188ff940ef6dffec1b7fa56081fNéha nem vagyok túl motivált, hogy bármit is csináljak. Helyesbítek, mostanában néha van kedvem valamit csinálni munka után. Szóval egy olyan embertől, mint én, ez nincs jól, mivel nem ilyennek ismerem magam. Kikérem magamnak fél évnyi láblógatásom. És most felkelek, és csinálom.

Régebben terveztem egy szoftver írását, és nem sok valósult meg belőle. Úgy döntöttem, most tényleg nekiülök, és megcsinálom a prototípust először Qt-ban, C++-ban. Amúgy is újra kell kezdenem, mert kicsit kusza az, ami eddig van belőle, és inkább visszatapsolom az egészet. Később, ha lesz erőforrásom, akkor droidra is megvalósítom. A sima progi mindenesetre elég multifunkcionális lesz.

Első ötlet onnan jött, hogy túl sok kaját dobtam ki egy időben, és ennek megspórolására szerettem volna egy progit, ami legenerál, vagy legalább is sugallja, hogy mit kellene mostanában enni, hogy ne dobjam ki a fél hűtőt. Szóval ez volt az eredeti cél, aztán bukkantak fel bennem az ötletek, mint buborékok a szódavízben. Hiszen szeretnék egy olyan progit, amivel lehet egy papír alapú szakácskönyvet generálni template alapján, vagy csak simán egységes formában, akkor már lehet bevásárlólista-generátort is beletolni, stb…

És most hogy Béla kiírta, hogy 9 napos író challenge-t csinál, én is úgy döntöttem, hogy 9 napig minden nap foglalkozom ezzel a projekttel. Nagyon remélem, hogy sikerrel járok és meg tudom valósítani a tervet.

Hozzászólás